fredag 9 april 2010

The Captain is a ray of sunshine!

Det är något mystiskt med fredagar.

Hur trött och eländig jag än känner mig på torsdagskvällen vaknar jag alltid och känner mig som en ny människa på fredagsmorgonen. Även om vädergudarna har bestämt sig för att just idag är gråmulet väder och regntunga skyar tha shit. Det spelar kvitta!

I'm a fucking ray of sunshine on Fridays!

Idag bär det av en sväng till Malmö stad för ett seminarie, och ikväll blir det klassreunion. Eftersom jag alltid blir hyperaktiv i skolan och vi har Phonetics (som är den roligaste kurs jag läst hittills), så kan jag bara garantera att jag inte kommer att kunna sitta still resten av dagen.

Onsdagen erbjöd mig en helt ledig tag och boy tog jag till vara på det!

10 avsnitt av Battlestar Galactica. 10 avsnitt. I ain't kidding.

I helgen har jag bokat in tid för att titta på the Doctor Who Specials som jag fick i tisdags. Vill verkligen se Waters of Mars igen - det var en av de bästa specialerna ever!

Nu ska the Captain koka lite tevatten, läsa tidningen och lyssna på Radio One.

It's Friday. Life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar