tisdag 6 april 2010

The Doctor in my brevlåda

Döm om min förvåning när jag såg ett monsterpaket från Amazon ligga på köksbordet när jag kom hem från Malmö idag! Äntligen! Som jag har väntat!

När jag lyfte upp paketet hörde jag hur det låg något löst däri. Damn! Var tvungen att slita upp paketet för att se om någon av boxarna hade kapsejsat.

Som tur väl var hade de inte det, utan det var en av Sophias filmer som låg löst i sitt fodral. Sorry Sophia om det har hänt något med den! (Mammas kommentar: Men det handlar ju om en hund. Jag: Japp. Det är ju Sophias.)

Så nu sitter jag med två väldigt stora Doctor Who boxar bredvid mig. 11 discar totalt. Jag har att göra ett tag nu.

Fick en knäpp igår och blev sugen att kolla på gamla avsnitt av Torchwood. Både min mamma och moster fastnade, fast min kära moster var tvungen att avlägsna sig från avsnittet för att packa sina väskor inför avfärden till Hufvudstaden.

Captain Jack Harkness är nog ett av mina top five avsnitt av Torchwood. Atmosfären, den olyckliga kärlekshistorien... Suck. Avsnittet har allt!

I morgon har jag en ledig dag, och jag är klar med mina läxor för resten av veckan. Torchwood-maraton är på ingång. Igen. Jag kan aldrig få nog. Blev precis sugen på att läsa om en av böckerna med. Hmm. Får se vad som händer i kväll!

Säkert är i alla fall att jag måste omorganisera min DVD hylla. Igen. Det är på gränsen att det brister nu.

Men jag kan alltid be the Doctor komma och fixa den med sin sonic screwdriver. Det är ju trots allt hans fel.




2 kommentarer:

  1. Jag börjar nästan gråta bara jag änker på det avsnittet *tår*

    SvaraRadera
  2. Det är ju så sjukt vackert! Och när 'vår' Jack säger: "I have to go. It's my duty." *wibbles*

    SvaraRadera