fredag 5 februari 2010

Brum brum, that's the sound of da... Torchwood SUV?

Såg precis på BBC News att de ska auktionera ut en massa Doctor Who prylar från David Tennants tid som the Doctor.

Förutom props och kläder ska även Torchwood's SUV säljas!

Hade det inte varit Riktigt Häftigt att få köra omkring i den? Jag menar, den har ju blå blinkande ljus och allt.

Man skulle kanske gå ut på stan med en skrammelbössa? Det är ju trots allt ett stycke populärkulturhistoria! (Hittade jag precis på ett nytt ord?)

Någon som vill lägga ett bud med mig?

(samtidigt är det lite sorgligt att SUV'n skrotas till nästa säsong. Vad ska nu Torchwood köra omkring i som ett gäng galningar?)

4 kommentarer:

  1. Omg Awesome! Men... Men... Ska de fixa en ny då? Det måste de ju...

    SvaraRadera
  2. The awesomeness has exceeded its own limits :P

    Men tyvärr kommer nog inte SUV'n vara med i Torchwood mer... Ianto blev ju av med den i s3 XD

    Jag kommer att sakna den. Rest In Peace, SUV.

    SvaraRadera
  3. Ah, sant... Det tänkte jag på... Hehehe. Najs. Torchwood blir bestulna på sin SUV. Det låter rätt komiskt. Kanske de får fina jetpacks att flyga runt med ;)

    SvaraRadera
  4. Ooo jetpack ftw! :D DET hade varit awesome om något, haha!

    Eller så har de hittat Myfanwy (deras pterodactyl) och har tämjt henne så att de kan rida på henne medan de räddar världen? Låter inte heller helt fel, haha!

    SvaraRadera