måndag 8 februari 2010

Sherlock Holmes vs. Urtidsmonster? Ja tack!

Åh, jag vill verkligen se Sherlock Holmes. Nej, inte den Sherlock Holmes. Denna har faktiskt brittiska skådespelare. På riktigt liksom. Och så är Gareth David-Lloyd med i den. Måste. Ses.

Denna film verkar vara tio gånger bättre. Eller åtminstone hundra gånger så cracktastic. Ska den tas på allvar? Jag tvivlar. Men det känns ändå som en film värd att se.

Jag säger bara;

Sherlock Holmes - check
Doctor Watson - check
Fickur - check
Jättelika dinosaurier och monster - check och check
Mystisk snubbe i metallkostym - check

Jag ser verkligen framemot att lägga vantarna på denna film.

Här är en länk till trailern.

Jag har inga tvivel om att jag kommer att gilla den. Jag menar, kolla bara på filmaffischen!








(Och det är nu du ska säga; No shit, Sherlock.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar