tisdag 2 februari 2010

Om Kung Bore har ätit upp min bok ska han få äta upp det! Eller vänta lite...

Ännu en dag med makalöst väder har passerat.

Snö, å, denna fantalastiska snö! Jag vill tillbedja dig vid dina köldskadade fötter och bränna mina raggsockor till Din ära! Jag skall offra min värmetermostat och vattenkokare till åminnelse av Din storhet!


Ja, så var det ju det där med ironi.



Jag beställde en bok från England för ungefär tre veckor sedan. Som jag har sett framemot att få lägga händerna på denna bok! (The Writers Tale - The Final Chapter av Russell T. Davies, the guy som har 'gjort' Torchwood och nylanserat Doctor Who)


Snö, denna, snö! Snart tar jag nästa plan till England och rånar Royal Mail för att få min bok.



Slutligen; här är en bild på boken, i fall någon skulle få syn på Kung Bore med den under armen.






Om ni ser honom, slå honom i huvudet med närmsta spretiga pinne. Jag lovar att stå för konsekvenserna.


//End of epic!rant//

2 kommentarer:

  1. *tummen upp* Torchwood rockar!

    SvaraRadera
  2. Torchwood rockar *som in i*! :D

    Kul att en fellow TW-fan kikat in här på min enkla blogg!

    SvaraRadera