lördag 13 februari 2010

Sherlock Holmes bjöd in till en crackfest utan dess like.

ZOMG teh crack!

Sorry, jag blev lite uppspelt där.

Jag tog mig tid i gårkväll att titta på Sherlock Holmes, ni vet filmen jag snackade om för några dagar sedan.


Det var en crackfest utan dess like. Den var så underbart töntig att den liksom blev bra. Drev de med Sherlock Holmes eller vad? Ja, jisses. Jag ska försöka att inte avslöja för mycket, men...

...det var dinosaurier. Det var en snubbe i Iron man kostym. Det var en flygmackapär á la Watchmen. Förutom att den var utformad som en eldsprutande drake.

Och Sherlock fightade sin nemesis i en luftballong. Med kulspruta.

Specialeffekterna var usla, men det gjorde faktiskt filmen 'bättre'.


Vad mer än ZOMG teh crack! kan jag säga?

5 kommentarer:

  1. Sounds like something for me? Jag måste se den! Vilket betyg får den av max 10?

    SvaraRadera
  2. Haha, den är egentligen ganska dålig, men bara för att det är en crackfest så får den 7/10! Den är liksom så töntig att man bara kan garva, haha!

    SvaraRadera
  3. Här skulle Robert Downey Jr passat med tanke på ironman;) hahah

    SvaraRadera
  4. Det är ju en spoof som in i!

    Sherlock heter till och med Robert i förnamn i filmen, men använder Sherlock för att det låter coolare! Haha!

    SvaraRadera
  5. HAHAH:D Måste verkligen se den när jag är klar med tentan, vilket lär inte bli i detta århundradet.

    SvaraRadera