måndag 15 februari 2010

Välkomna till Cpt Fluffles puckelpist. Ta gärna med er lite snö när ni går...

Jippie kay-aye motherf*****! Ser ni hur jag projicerar en mental bild av mig med en snöslunga, vilda ögon och mord i blicken?

För det är så jag känner inför denna SNÖ! Snösnösnö, överallt! Det är snö på vägen, på bilen, *i* bilen, på tåget, i mina skor, i mina jackfickor, i min väska.

Det var till och med snö i min nyköpta Q Magazine. OCH i kanelbullen jag köpte på Pressbyrån innan jag åkte hem från Malmö idag. Och vet ni vad? Det var snö på spåret med, så tåget var försenat.

Om detta fortsätter kommer jag antagligen att börja gråta snö. Jag känner hopplösheten smyga sig på som en klumpfotad sableltandad tiger med trätofflor.

*Suck*

8 kommentarer:

  1. Have I ever mentioned that I HATE SNOW?! H.A.T.E SNOW! !"#¤%&&%¤#"#¤%&?% Snöfanskapshelvete som kan suga #¤%#%&¤#"¤%

    SvaraRadera
  2. Jag vet!

    Jag funderar på att starta en motståndsgrupp. Vi kan ha en underground base och sitta uppe om nätterna med stearinljus och planera vår hämnd...

    SvaraRadera
  3. Ni vet att det ska snö imorgon eller rättare sagt (snart) idag när jag kollar på klockan, mowhahah.

    ÄLSKA SNÖ!!!!!!!!!!!!!!<3

    SvaraRadera
  4. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fast just nu tänker jag nog skratta, för jag har börjat bli sugen på att fota igen, och då är snölandskap så fina ^^ Fast jag kommer säkert ångra att jag sa det, när jag får stå och vänta på bussen -.-
    Gillar idén btw, Cpt Fluffles ^^

    SvaraRadera
  5. Vänta på bussen är ju i princip ett självmordsuppdrag. Drunkningsrisken är hög!

    Men något måste göras! Jag smider planer för vår motståndsgrupp, mowhahaha!

    SvaraRadera
  6. Vi får utrusta oss med bandvagnar och... Hårfönar? 0.o Och underground basen får nog bytas ut mot en igloo om vi vill kunna komma ut och ha ihjäl snögudarna.

    SvaraRadera
  7. Ah, bra idé där med hårfönarna! Bröderna Fluff nästa? XD Haha! Men en igloo? Vi måste trotsa Kung Bore fullt ut! Låt oss sitta under ett parasoll i stället, med paraplydrinkar i handen!

    Han vill kanske joina oss då?

    SvaraRadera
  8. Hahaha, javisstja, Bröderna Fluff! Det tänkte jag inte på, men självklart ;)

    Ja, sant... Parasoll blir bra, för jag gillar inte solen heller >.<

    SvaraRadera