torsdag 4 februari 2010

Det var inget skägg i brevlådan, utan en efterlängtad bok

Yes!

Jag vill tacka den person/personer som åhörde min önskan om att slå ner Kung Bore för att få tag på min bok (The Writer's Tale - The Final Chapter av Russell T Davies)! Idag låg den nämligen i min brevlåda, och det bästa var nog att den gick att plocka upp utan att behöva misshandla varken posten eller brevlådan!

Negativt: Boken är så stor och tung att jag inte kommer att kunna ta med den på tåget.

Postivt: Ehh, allt annat med den? Jag har bläddrat lite i den, och jag vill egentligen börja läsa den med en gång! Bums, omedelbart!

Plus: Massa roliga färgbilder från inspelningar/fester med casten från Doctor Who och Torchwood.

Det kan hända att jag inte är tillgänglig mer idag. Eller i morgon.

Eller i övermorgon...

3 kommentarer:

  1. Dude! Du måste vara tillgänglig i övermorgon! DE vankas PARTY JUU!!

    SvaraRadera
  2. Aah, okej, då får jag lägga den ifrån mig på lördag då ;)

    Det ska bli kul att träffas igen! Det är ju inte ofta det händer dessa dagar... :)

    SvaraRadera
  3. Nej jag vet :/ men det ska bli fun fun fun.. Ska se till att ha en kontorsfest också haha, jag har nyckel och kod till folkets hus ;)

    SvaraRadera